استاندار یزد:سامد پل ارتباطی میان دولت و مردم جهت بیان درخواستها، ثبت مشکلات و شکایات است.
به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، فاطمی افزود:این امکان فراهم شده تا مردم به راحتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری به سازمان خاصی درخواست خود را در سامانه سامدمطرح کنند.
وی ادامه داد:حدود ۱۰۰۰ نفر در دو شیفت کاری در مدت سه روز به سوالات و مطالبات مردم دراین سامانه پاسخ میدهند.
استاندار بیان داشت:سامد یک مرکز ارتباطات مردمی و همچنین برای ارزیابی عملکرد دستگاهها و رسیدگی به شکایات است.
وی تصریح کرد:در دور اول سفر رئیس جمهور به یزد بیش از ۵۲ هزار نامه و تماس در سامانه سامد به ثبت رسید که ۲۸ هزار مورد آن تماس تلفنی بوده و ۲۴ هزار مورد نامه و درخواست مردمی که همه مورد رسیدگی قرار گرفت.
استاندار افزود:سامانه سامد در این سه روز از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۱ شب فعال است.
بنده یه خانم هستم و سه مدرک خیاطی دارم اما چرخ مناسب برای دوخت و دوز و کسب و درآمد ندارم اگه امکانش هست وام بهم بدید تشکر
دست مریزاد
اعم از مقام معظم رهبری و آقای رئیسی ریاست جمهوری
قربونت جدتون خدا را شاکرم که در کشوری زندگی میکنم که زیر نظر رهبری فرهیخته وآقای سید رئیسی هستم .
خدا بهشون اجر بده
ان شاالله پرچم این انقلاب رو به دست صاحب الزمان برسونید