تاکنون ۵۵۸ شعبه بانک ملی ایران در ۲۵ استان کشور به سامانه نوبت دهی هوشمند و غیرحضوری این بانک متصل شده اند که بر اساس آن مشتریان میتوانند به منظور جلوگیری از اتلاف زمان و پیش از حضور در شعب، نوبت خود را رزرو کنند.
به گزارش خبرگزاري صدا و سيما ۵۵۸ شعبه بانک ملی به سامانه هوشمند و غیرحضوری نوبت دهی مجهز شدند. سامانه ای در بستر پیام رسان"بله"، که مشتریان با استفاده از آن از اتلاف وقت در شعبه جلوگیری می کنند. سرعت و سهولت در نوبت گیری و ارائه خدمات از مهمترین ویژگی های این سامانه است که با توجه به کاهش زمان انتظار و ارائه خدمات با اولویت به مشتریان، استقبال خوبی از این سامانه صورت گرفته است.