چهار محور هوشمندسازی، مردمی سازی، شفافیت و کارآمدی در دستور کار سازمان بهزیستی قرار گرفت.
علی ربوبی با بیان اینکه چهار محور هوشمندسازی، مردمی سازی، شفافیت و کارآمدی در دوره مدیریت جدید این سازمان در دستور کار قرار گرفته است، افزود: بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ مرکز مثبت زندگی که در کشور راه اندازی شده است، خدمات خود را الکترونیکی به جامعه هدف ارائه میدهند.
وی به خدمات پیشگیری، مداخله، توانبخشی و توانمندسازی این سازمان اشاره کرد و گفت: درحال حاضر۲ میلیون و ۲۰۰ هزار خانوار درقالب هفت هزار و ۲۰۰ نفر در سراسر کشور زیر پوشش سازمان هستند که از این تعداد یک میلیون و ۲۸۰ هزار خانوار از خدمات مستمر و یک میلیون و ۴۰۰ هزار خانوار از خدمات غیرمستقیم این سازمان بهره مند میشوند.
معاون مشارکتهای مردمی سازمان بهزیستی کشوربا اشاره به اینکه اعتبارات امسال سازمان ۲۴ هزار میلیارد تومان است که رشد بی سابقه و چشمگیری داشته است، افزود: خدمات بهزیستی برای هر فرد از زمان قبل از تولد ارائه میشود و تا سالمندی ادامه دارد.
در پایان این آیین از خدمات، ولی اله نصر اصفهانی مدیرکل پیشین بهزیستی استان قدرداتی و ناصر چاووشی به عنوان سرپرست این ادارهکل معرفی شد.