ممیزی مراقبتی استاندارد ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵ شرکت ملی پست بدون عدم انطباق با موفقیت انجام شد.
بر اساس این گزارش در زمینه بهبود عملکرد و ارتقای رضایت مشتریان و با رویکرد افزایش بهرهوری، ممیزی مراقبتی سامانه سیستم مدیریت کیفیت ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵ شرکت ملی پست با حضور ممیزین شرکت گواهی نامه دهنده از تاریخ یازدهم لغایت سیزدهم ۱۴۰۱ انجام شد.
در این دوره همچون سنوات قبل ممیزان با مراجعه به واحدهای منتخب ستادی و اجرایی رویه اجرایی فرآیندها و سوابق و مستندات موجود را بررسی کردند.
بنابر اعلام دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ برابر گزارش نهایی تیم ممیزی خارجی، شرکت ملی پست در پیاده سازی استاندارد، بدون عدم انطباق بوده و در خصوص بهبود مستمر فرایندها و رویه ها، پیشنهادات و توصیههای بهبود احصا شده را در لایه متنوع ستادی و اجرایی ارائه نموده است.
اداره کل پست گیلان به عنوان واحد نمونه اجرایی جهت الگو سازی در کشور جهت پیاده سازی سیستم ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵ معرفی شد.