نامناسب بودن محور خواف به تربت حیدریه با تردد روزانه چهار هزار خودروی سنگین ترانزیت حمل سنگ آهن با وجود آغازعملیات اجرایی دوبانده شدن این محور در سال ۹۳، اما این طرح نیمه کاره رها شده است.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، نامناسب بودن محور خواف به تربت حیدریه با تردد روزانه چهار هزار خودروی سنگین ترانزیت حمل سنگ آهن با وجود آغازعملیات اجرایی دوبانده شدن این محور در سال ۹۳، اما این طرح نیمه کاره رها شده است.
محور سنگانِ خواف به تربت حیدریه/ بدلیل عرض کم و آسفالت نامناسب به یکی از محورهای پرحادثه در خراسان رضوی تبدیل شده است، محوری که روزانه بیش از چهار هزار دستگاه تریلی حامل سنگ آهن از آن عبور میکند.