مسیر اتوبوسهای تندرو در خیابان شهید دکتر آیت؛ با نصب یک هزار و ۸۰۰متر طول رفیوژ بتنی، ایمن شد.
تنهایی به صرفه اقتصادی در اجرای طرح اصلاح نردههای فلزی در منطقه پرداخت و ادامه داد: اجرای تثبیت رفیوژ میانی و آسفالت در مسیر اتوبوسهای تندرو محور آیت صرفه جویی اقتصادی ۴۰ درصدی در مدت یک سال را خواهد داشت که در فاز نخست اجرای این پروژه ۱۰۰۰ متر به مدت یکماه ایمن سازی شد که طبق برآورد مالی انجام طرح، کل هزینههای این پروژه بعد از دو سال به سیستم باز خواهد گشت.
وی یکی دیگر از معضلات شهری را سرقت المانهای شهری دانست و تصریح کرد: برهمین اساس، نردههای قبلی در خیایان شهید آیت برچیده و عملیات جدول گذاری از نوع پلیمری به منظور ساماندهی و بهسازی مسیر BRT در این خیابان انجام گرفت.
یکسان سازی وضعیت ظاهری در سطح محدوده با استفاده از جداول جداکننده از دیگر موضوعات مطرح شده از سوی شهردار منطقه۸ بود که تنهایی در باره آن سخن گفت و افزود: این عملیات عمرانی مطابق با استاندارد ابلاغ شده از سوی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بوده است که در راستای کاهش خطرات ترافیکی و خدمت رسانی هرچه مطلوبتر به شهروندان انجام گرفت.