مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرتهران از اختصاص ۷۰ درصد فضاهای تبلیغاتی شهر به اکران طرحهای پویش "ایران ما" خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رضا صیادی با اشاره به اکران فرهنگی طرحهای پویش "ایران ما" در پایتخت گفت: این پویش با هدف ایران شناسی شهروندان تهرانی در قالب عکسهای فاخر و طرحهای فرهنگی در ۷۰ درصد فضاهای شهری به نمایش درآمده است.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرتهران ، بازشناسی عوامل هویت بخشی تاریخی، ملی و مذهبی را از جمله اهداف پویش "ایران ما" اعلام کرد و افزود: به تصویر کشیدن اماکن و آثار تاریخی و جاذبههای گردشگری، مذهبی، تفریحی و یادآوری آداب و سنن اقوام ایرانی از جمله عوامل هویت بخش ماست که فرصت ایرانشناسی را به هر بینندهای خواهد داد.
رضا صیادی با اشاره به تمدن غنی ایرانی و اسلامی و آثار به جای مانده و همچنین گوناگونی طبیعت کشور تاکید کرد: سازمان زیباسازی با اکران پویش "ایران ما" سعی در بازشناسی و یادآوری صحنههای بی بدیل از جای جای کشورمان دارد تا ضمن آرام سازی محیط شهری، امکان سفر تصویری را برای شهروندان فراهم کند.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرتهران افزود: در تصاویر انتخابی سعی شده است آثار و ابنیه تاریخی و ملی به ثبت رسیده و نیز زیباییهای طبیعی و گردشگری مناطق مختلف کشور از جمله دیدنیهای شهرهای کرمان، اصفهان، شیراز، تهران، گیلان، مازندران و جزایرزیبای جنوبی کشور به نمایش در آید.