سرپرست شرکت بهرهبرداری متروی تهران و حومه از راهاندازی باشگاه مخاطبان شهر زیرزمینی و انعقاد قرارداد تأمین لباس فرم و عینک راهبران خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حامد عباسی نامی با بیان اینکه تمامی اجزا مجموعه بر روی هم تأثیر گذاشته و از هم تأثیر میپذیرند گفت: نگاه و تفکر سیستمی باید در مجموعه شرکت بهرهبرداری مترو حاکم باشد و تمامی واحدها و حتی ذینفعان نیز باهم ارتباط و تعامل سازنده داشته باشند و برای رسیدن به هدف مشترک فعالیت کنند.
نامی با تأکید بر اینکه همکاران من در تمامی بخشها برای فراهم کردن یک سفر سبز با امنیت کامل و آسوده برای شهروندان، ۲۴ساعته در تلاش هستند گفت: هر نوع اختلال یا تعطیلی در روند کار متروی تهران با توجه به حجم مخاطبانی که روزانه از آن استفاده میکنند، میتواند در شهر اختلال ایجاد کند. همین کارکردن در شرکت بهرهبرداری متروی تهران را متفاوتتر از هرکجای دیگری میکند.
وی افزود: براساس قانون شرکت باید نسبت به تامین لباس فرم و عینک راهبران اقدام کند که این مطالبه، چند سالی مغفول مانده بود؛ تلاش کردیم تا این موضوع با قراردادی که منعقد شده هرچه زودتر محقق شود.
در ادامه سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با تاکید بر اینکه تلاش روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو در یک ماه گذشته تولید و اطلاع رسانی و انعکاس اخبار امید آفرین و نشاط بخش بوده است گفت: در این مدت تلاش شده که هم در پرتال شهرداری و هم در خبرگزاری ها، جراید، فضای مجازی با تمام محدودیتهایی که وجود داشته بازتاب رسانهای مطلوبی داشته باشیم.
هادی زند نیز از بخشهای فنی و عملیاتی شرکت که در نمایشگاه حضور داشتند قدردانی کرد و گفت: با تلاش، همراهی و همدلی خوبی که همکاران در مجموعه شرکت تلاش داشتند توانستیم در مدت کوتاه هر آنچه شایسته متروی تهران بود را به خوبی به نمایش بگذاریم.