برخی سامانههای سازمان بیمه سلامت ایران به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شدند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ، مدیرکل بیمه سلامت خوزستان با اشاره به ضرورت قانونی مندرج در قانون برنامه و بودجه سال ۱۴۰۱ و تاکید دولت مبنی بر تحقق اهداف دولت الکترونیک به منظور بهبود شیوه ارائه خدمات به جامعه گفت: ارتقا سطح خدمات رسانی، شفاف سازی و افزایش بهره وری همواره بعنوان چارچوبهای اصلی ماموریتهای این سازمان در زمینه توسعه دولت الکترونیک بوده که موضوع اتصال به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند از سال جاری در دستور کار قرار گرفت.
رضایی افزود : هم اکنون برخی از سامانههای پرکاربرد سازمان بیمه سلامت به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند (my.gov.ir)، متصل شده است.
وی گفت : با توجه به مصوبات شورای اجرایی فناوری اطلاعات مبنی بر ارائه خدمات پرکاربرد دستگاههای اجرایی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند و همچنین تاکید مدیرعامل بیمه سلامت ایران سامانههای استحقاق سنجی درمان، انتساب پزشکان خانواده شهری، رضایت سنجی سازمان، استعلام نسخ الکترونیک، استعلام مراجعات بستری و خسارت متفرقه، سرویس استعلام پزشکان تمام وقت و سرویس استعلام تائید خدمات و دارو در درگاه یکپارچه خدمات دولت قرار گرفت.
رضایی ادامه داد: در گذشته سازمان بیمه سلامت ایران خدمات فوق را از طریق سامانههای منتسب به این سازمان ارائه میداد، ولی در حال حاضر با تلاش مجموعه همکاران سازمان بیمه سلامت ایران این خدمات ازطریق پنجره ملی خدمات دولت در دسترس مردم قرار دارد.
مدیرکل بیمه سلامت خوزستان گفت : در حال حاضر ۲ میلیون ۵۰۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت خوزستان هستند و در صورت بروز هرگونه ابهام و سوال با سامانه تلفنی شبانه روزی ۱۶۶۶ تماس گرفته و سوالات خود را بپرسند.