سرپرست شرکت بهرهبرداری متروی تهران و حومه با حضور در نیمه شمالی خط یک مترو از چگونگی روند فعالیت در این خط بازدید و بر ارائه خدمات مناسب به مسافران تأکید کرد.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، حامد عباسی نامی سرپرست شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در بازدید از ایستگاههای نیمه شمالی خط مترو، خاطرنشان کرد: رفع کمبودهای ایستگاهها و بهبود خدمات رسانی به شهروندان و مسافران از اولویتهای این شرکت است.
وی افزود: تمام سعی و تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا با استفاده بهینه از ظرفیتهای موجود، تقاضای شهروندان جهت استفاده از مترو را به بهترین نحو پاسخ دهیم.
سرپرست شرکت بهرهبرداری متروی تهران با اشاره به اینکه در خطوط هفتگانه مترو، خرابی تجهیزات پرمصرف مانند پلهبرقیها و آسانسورها با توجه به حجم مسافری که روزانه از این تجهیزات استفاده میکنند، امری غیر قابل اجتناب است، خاطرنشان کرد: گزارش وضعیت پلهبرقیها و آسانسورها روزانه توسط کارکنان این شرکت ثبت و در صورت اعلام خرابی به سرعت نسبت به رفع نقص پیش آمده اقدام میشود.
وی در ادامه از وضعیت مناسب ۱۶۶ پله برقی و ۵۰ آسانسور خط یک مترو خبر داد و گفت: به منظور رفاه بیشتر حال شهروندان سعی میشود خرابیها در کمترین زمان ممکن برطرف شود که طبق آمار موجود کمتر از یک درصد پلهبرقیهای مترو در روز به دلیل خرابی خاموش هستند.