در مراسم ویژهای از برند تجاری باشگاه فولاد مبارکه سپاهان رونمایی شد.
محمد رضا ساکت با اشاره به فعالیتهای این سپاهان در حوزه درآمدزایی افزود: هدف باشگاه سپاهان بهعنوان یک مجموعه کامل و فراگیر، اجرای ابعاد در تمام هزینهها است.
وی با بیان اینکه مجموعه ورزشگاه نقشجهان غیر از اینکه یک ورزشگاه فوتبال است، قطب گردشگری و بازدید برای مردم محسوب میشود افزود: برای داشتن معیارهای حرفهای، بخش بازاریابی و مارکتینگ بسیار مهم است، در ورزشگاه نقشجهان محصولات اصلی بهصورت فروش حضوری و آنلاین در اختیار هواداران قرار میگیرد.
حمیدرضا فولادگر، مشاور وزیر اقتصاد در این مراسم گفت: سپاهان نه فقط در فوتبال بلکه در همه تیمها و رشتهها ورود و نقشآفرینی کرده است، خصوصاً در ورزش بانوان که همیشه خوش درخشیدهاند و این بهترین پاسخ برای بدخواهان کشور است که فکر میکنند ایران حقوق بانوان را رعایت نمیکند، این درخششها بزرگترین گواه برای این ماجرا است.