ارائه برنامههای جدید ستاد در مراکز شهر تهران
بهبود خدمات و فرایندهای معاینه فنی
مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از راه اندازی خدمات جدید در واحد امور مشتریان خبر داد.
مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران درخصوص خدمات جدید این مرکز به مشتریان گفت: از هفته گذشته در راستای مدیریت امور مشتریان و بهبود کیفیت ارائه خدمات منطبق با نیاز مشتریان ارزیابی و سنجش کیفیت خدمات در مراکز معاینه فنی شهر تهران از طریق نظر سنجی پیامکی به خدمات واحد امور مشتریان اضافه شده که مراجعه کنندگان به مراکز معاینه فنی شهر تهران یک روز پس از دریافت گواهی معاینه فنی از طریق پیامکی که به ایشان ارسال میشود میتوانند با ورود به لینک پرسشنامه به آدرس eforms.tehran.ir/technical-visit-car به تکمیل و ارائه نقطه نظر خود درباره نحوه خدمت رسانی مرکز اعلام نظر فرمایند.
مفیدی در خصوص دیگر خدمات ارائه شده در واحد امور مشتریان گفت: از چند سال گذشته با رویکرد تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان در مراکز معاینه فنی شهر تهران سعی شده خدماتی نظیر امکان مراجعه با تعیین وقت قبلی از طریق نوبت دهی اینترنتی در سامانه تهران، راه اندازی سامانه مدت انتظار برای آگاهی از آخرین وضعیت طول صف در مراکز با هدف توزیع مراجعات و استفاده از خدمات مراکز خلوتتر در شهر تهران، استفاده ازدرگاههای ارتباطی بیشتر با هدف افزایش اطلاع رسانی و ارسال پیامک اطلاع رسانی زمان انقضاء اعتبار معاینه فنی، به شهروندان ارائه گردد.