محصولات با کیفیت ایرانی در نمایشگاه بینالمللی موادغذایی، با استفبال مشتریان روسیه و حوزه اوراسیا مواجه شد.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما؛ از مسکو، سی و یکمین نمایشگاه بینالمللی موادغذایی روسیه، موسوم به «ورلدفود» با حضور بیش از ۷۰۰ شرکت از ۲۵ کشور جهان، امسال در حالی برگزار شد که محصولات ایرانی با استقبال بازدیدکنندگان و مشتریان عمده روسیه و حوزه اوراسیا مواجه شد.
این نمایشگاه در ۱۶ بخش اصلی از جمله خشکبار، میوه و ترهبار، شیرینی و شکلات، چای و قهوه، نوشیدنی، غذاهای کنسروی، محصولات حلال، غذاهای دریایی، غذاهای نیمهآماده، و صنایع فرآوری و بستهبندی مواد غذایی بر پا بود.
در نمایشگاه امسال ۲۳ شرکت ایرانی با عرضه محصولات متنوع ایرانی در زمینه خشکبار، میوه و ترهبار، پسته، خرما، قند گیاهی و نبات، شیرینی و شکلات، تنقلات، صنعت چاپ و بستهبندی محصولات حضوری پررنگ داشتند.
این نمایشگاه پس از چهار روز در حالی پایان یافت که برخی از فروشگاههای بزرگ زنجیرهای روسیه، برای تامین محصولات مورد نیاز خود، با شرکتهای ایرانی به توافق رسیدند.