مدیر مرکز مطالعات اربعین گفت: هموطنان مشکلات سفر اربعینی خود را به سامانه نظارت مردمی اطلاع دهند.
قاسمی اضافه کرد: باید افراد گزارشهای خود را با ذکر تاریخ و زمان دقیق و موقعیت مکانی ارسال کنند تا بلافاصله ترتیب اثر داده شود، شاید برخی از مشکلات در لحظه برطرف نشود، اما ارسال و انعکاس این گزارشها موجب میشود تا برای سالهای آینده برنامهریزی بهتر و دقیقتری داشته باشیم.
مدیر مرکز مطالعات اربعین با اشاره به اینکه سامانه ویژهای نیز صرفاً برای فعالان اربعین و موکبداران طراحی شده است تا این افراد بتوانند نکات و گزارشهای خود را ارسال کرده تا ترتیب اثر داده شود، تصریح کرد:شماره تلفن ۰۹۹۱۱۲۰۰۰۴ در پیامرسانهای ایتا، تلگرام و واتسآپ طراحی شده است و این افراد علاوه بر ارسال متن میتوانند یک ویدئوی یک دقیقهای نیز ارسال کرده که در آن مشکل را نمایش داده باشند. ذکر تاریخ، زمان و موقعیت مکانی بازهم باید مدنظر باشد.