امکان دریافت گواهی معاینه فنی بدون مراجعه حضوری به مراکز معاینه فنی عملی شد.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، خدمت معاینه فنی غیرحضوری، پرمخاطبترین محصول سرویس کارپرداز، از برندهای زیر مجموعه آیتول بوده و در راستای تحقق وعده این برند که پاسخ به تمام دغدغههای خودرویی کاربران است در فهرست خدمات این برند قرار گرفته است..
کاربرانی که قصد دریافت گواهی معاینه فنی، بدون مراجعه حضوری به مراکز معاینه فنی را دارند، می¬توانند با سرویس ویژه کارپرداز، گواهی معاینه فنی خود را در کمترین زمان و به راحتترین شیوه ممکن دریافت کنند. این گواهی توسط ستاد معاینه فنی (در ذیل شهرداری ها) و در صورت تأیید سلامت خودروهای بالای ۴ سال صادر می شود.
روند دریافت گواهی معاینه فنی غیر حضوری به این صورت است که سفیر کارپرداز، برای سهولت و جلوگیری از مراجعه مجدد به مراکز سلامت خودرو، المان هایی مانند سلامت چراغ ها، برف پاک کن و ... که نیاز به آزمایش با دستگاه ندارد را در محل بررسی کرده و درصورت مشاهده ایراد و مشکل فنی، تعمیر و سپس به مراکز معاینه فنی مراجعه میکند.
گفتنی است درصورت نیاز خودرو به تعمیرات جزئی (چراغ، میزان فرمان، تنظیم موتور، دیاگ و ...)، سفیران کارپرداز برای رفع نقص با اجازه مالک، نسبت به رفع ایراد خودرو با ارائه فاکتور اقدام می کنند.
برای حفظ امنیت نیز، خودرو از لحظه تحویل به سفیران کارپرداز، تحت پوشش کامل بیمه بدنه، شخص ثالث، سرقت، افت قیمت و مسئولیت قرار میگیرد.
بیمه نامه مسئولیت مدنی حمل و نقل، بیمهای مازاد بر بیمه اصلی خودرو بوده که بابت جبران خسارت، برای اولین بار توسط کارپرداز ارائه شده است. این بیمهنامه بدون فرانشیز بوده و در صورت خسارت احتمالی، علاوه بر پوشش صد درصدی جبران خسارت، افت قیمت خودرو را هم شامل میشود. مزیت استفاده از سرویس معاینه فنی کارپرداز نیز استفاده بهینه از زمان برای کاربران است.
سرویس کارپرداز از بهمن سال ۱۳۹۹، فعالیت خود را در آیتول آغاز کرد و با ارائه سه محصول معاینه فنی، تعویض پلاک و ترخیص خودرو به طور رسمی در تابستان سال ۱۴۰۰ رونمایی شد؛ این سرویس در سال جاری با گسترش محصولات خود در بخش های کارواش، سوخت رسانی، مراجعه به تعمیرگاه و ترخیص خودروی توقیف شده توسط راهور فعالیت خود را تکمیل کرده است.