معاون فنی و راههای روستایی راهداری البرز از آمادگی ۱۱ مجتمع خدماتی- رفاهی استان برای خدمترسانی هرچه بهتر به زائران حسینی خبر داد.
معاون فنی و راههای روستایی راهداری البرز افزود: برای تحقق این هدف نظافت داخل نمازخانهها و تجهیز آنها به لوازم مورد نیاز و باز بودن مستمر در آنها در تمام ساعات شبانهروز، نظافت مستمر سرویسهای بهداشتی، استفاده از مواد ضدعفونیکننده مناسب برای جلوگیری از شیوع کرونا و رفع نواقص سرویسهای بهداشتی از مواردی است که در دستور کار قرار گرفته است.
ابراهیم زاده گفت: همچنین با توجه به افزایش میزان ترددهای جادهای در ایام اربعین و ضرورت ایجاد امکانات و تسهیلات لازم، مجتمعهای خدماتی رفاهی موظف به توجیه نیروهای خدماتی و سایر کارکنان شاغل در واحدهای خدماتی مجموعه خود مبنی بر ارائه خدمات شایسته به زائران در راستای تکریم زوار شدهاند.
معاون فنی و راههای روستایی راهداری البرز گفت: زائران برای تسهیل دسترسی به اطلاعات موقعیت مکانی و امکانات مجتمعهای فعال در این استان و ارائه نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود میتوانند به سامانه ۱۴۱ مراجعه کنند.