۷۵۰ میلیارد تومان چند سال گذشته برای توسعه فرودگاههای مازندران هزینه شد.
به گفته وطن خواه توسعه اِپرون، حفاظت پیرامونی، نصب سامانههای کمک ناوبری، تملک و خرید اراضی، توسعه ترمینال احداث دیوارههای بتنی از مهمترین اقدامات توسعهای در سه فرودگاه مازندران شامل ساری، رامسر و نوشهر بوده است.
مدیر فرودگاه رامسر هم با بیان اینکه فرودگاه رامسر تنها فرودگاه ساحلی کشور است از تکمیل طرح توسعه اِپرون فرودگاه رامسر در فضایی به مساحت ۴۵۰۰ متر مربع تا کمتر از ده روز آینده خبر داد.
حاتمی تصریح کرد: با تکمیل طرح توسعه اِپرون فرودگاه رامسر، قابلیت توقف همزمان دو فروند هواپیمای ایرباس ۳۲۰ یا یک فروند هواپیمای ایرباس ۳۲۰ و یک فروند هواپیمایای تی آر، به صورت همزمان در این فرودگاه فراهم میشود.
مدیر فرودگاه رامسر همچنین گفت: مجوز مرز هوایی فرودگاه رامسر دریافت شد و با پیگیریهای به عمل آمده، نخستین پرواز بین المللی فرودگاه رامسر، در مسیر مسقط، رامسر، مسقط کمتر از یک ماه و نیم آینده انجام میشود.
حاتمی تصریح کرد: به زودی و با رایزنیهای انجام شده، پروازهای بین المللی نجف و قطر هم به پروازهای بین المللی فرودگاه رامسر افزوده میشود.
هم اکنون ۱۳۰ پرواز هفتگی، از فرودگاههای سه گانه ساری، نوشهر و رامسر به مقاصد داخلی، عتبات و گاهی کشورهای حوزه دریای خزر در حال انجام است.
دیوارگر خبرنگار خبرگزاری صداوسیمای مازندران از طرحهای توسعه ای فرودگاههای استان مازندران گزارش می دهد: