مدیر حج و زیارت خوزستان: به منظور برنامه ریزی برای ارائه خدمات مطلوب به زوار اربعین، متقاضیان باید در سامانه سماح ثبت نام کنند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ، محمد امین یاقوت در گفتگوی تلفنی با بخش خبر ۱۷ سیمای خوزستان گفت :متقاضیان پس از نام نویسی در سامانه سماح می توانند با مدارکی از جمله گذرنامه معتبر تا یک ماه اعتبار و کارت واکسیناسیون برای حضور در راهپیمایی اربعین حسینی اقدام کنند .
مدیر حج و زیارت خوزستان با تاکید بر اینکه برای برنامه ریزی به منظور خدمات رسانی مطلوب به زوار ثبت نام در سامانه سماح ضروری است افزود : همه زائران برای همیاری با ستاد ملی اربعین در سامانه سماح به نشانی https://samah.haj.ir/ثبت نام و مرزهای خروجی را مشخص کنند.
وی با اشاره به اینکه هزینه بیمه زوار نسبت به قبل ۶۰ درصد کاهش یافته است گفت : امسال این هزینه ۱۸ هزار تومان تعیین شده است و زائران می توانند برای دریافت خدمات بیمه ای این هزینه را پرداخت کنند.