مدتی است سیستم نوبت دهی تلفنی و اینترنتی برای سهولت کار بیماران در دستور کار بیمارستانها قرار گرفته است، اما بیماران از روش نوبت دهی گلایه مند هستند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز همدان، رئیس بیمارستان تأمین اجتماعی همدان در خصوص علت ظرفیت کم نوبت دهی تلفنی و اینترنتی گفت: حدود ۳۰۰ هزار نفر در استان بیمه تامین اجتماعی هستند و با تمام توان و ظرفیت به بیماران خدمت رسانی میکنند.
محمد قربانی افزود: متاسفانه تعداد متقاضیان بیشتر از تعداد پزشک متخصص است.
وی تأکید کرد: ما به شکل تلفنی، اینترنتی و حضوری نوبت دهی را انجام میدهیم و اگر بیماری نیاز فوری و ضروری به پزشک متخصص داشته باشد، اما نتواند نوبت بگیرد با سیستم ارجاع به شکل اورژانسی این کار انجام میشود.