محمدی: سازمان صدا و سیما بر اساس بند پ ماده ۹۲ برنامه ششم توسعه به وظیفه خود در مورد درآمدهای تبلیغاتی در ورزش عمل کرده است.
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صداوسیما مصطفی محمدی رئیس مرکز طرح، برنامه و بودجه سازمان صداو سیما در گفتگوی تلفنی و صادق درودگر عضو هیئت رئیسه و مدیر کمیته بازاریابی سازمان لیگ با حضور در استودیوی برنامه «مجله فوتبال» شبکه خبر در مورد درآمد حاصل از تبلیغات در ورزش گفتگو کردند.
محمدی گفت : سازمان صدا و سیما بر اساس بند پ ماده ۹۲ برنامه ششم توسعه به وظیفه خود در مورد درآمدهای تبلیغاتی در ورزش عمل کرده است.
بر اساس این مصوبه سازمان صداوسیما و وزارت ورزش مکلف شدند درآمدهای حاصل از تبلیغات در ورزش را به یک حساب مشخص در خزانه واریز کنند .
درودگر : ما اگر درآمد داشته باشیم این منابع را در اختیار باشگاه ها و هیئت ها های فوتبال قرار می دهیم و برای پیشبرد فوتبال هزینه می کنیم . در سال جام جهانی نباید کاسه چه کنم چه کنم دست مان باشد
محمدی : با وزارت ورزش و جوانان توافق کردیم و پیشنهاد دادیم دولت بودجه ای را به این موضوع اختصاص ، و در اختیار ما قرار دهد تا ما هم به ورزش بدهیم ، ولی فعلا قانونی که هست همین است که گفتم