میز ارتباطات مردمی صنعت آب و برق در آستانه سفر استانی دولت با حضور معاون حقوقی پشتیبانی و امور مجلس شورای اسلامی و نماینده تام الاختیار وزیر نیرو در همدان ایجاد و فعال شد.
وی افزود: برخی مسائل مطرح شده زمان کوتاهی نیاز دارد که ظرف مدت ۴۸ ساعت نتیجه آن اعلام میشود، اما برخی مسائل نیاز بررسی بیشتری دارد و پس از ۲ هفته به نتیجه میرسد.
معاون مدیرکل بازسی و مدیریت عملکرد وزارت نیرو نیز از حضور ۵۰ نفر از نمایندگان وزارت نیرو و مسئولان استان برای پاسخگویی و بررسی مشکلات مردم به صورت حضوری خبر داد و گفت: هدف اصلی میز ارتباطات مردمی خدمت رسانی به مردم و دیدار چهره به چهره برای مردمی که موفق به مطرح کردن مسائل و مشکلات خود نبوده اند آماده خدمت رسانی است.
مهدی جهانیان افزود: علاوه بر میز ارتباط مردمی مستقر در این دو روز مردم میتوانند به صورت غیر حضوری و از طریق تماس با تلفن ۱۱۱ مرکز سامد و یا با مراجعه به سامانه رسیدگی به شکایات وزارت نیرو نسبت به ثبت درخواستهای خود اقدام نموده و آن را پیگیری کنند.
میز ارتباط مردمی دستگاههای زیرمجموعه وزارت نیرو که متشکل از ۶ میز خدمت با حضور شرکتهای آب و فاضلاب استان همدان، شرکت توزیع برق استان همدان، شرکت برق باختر، شرکت آب منطقهای همدان و نیروگاه شهید مفتح در جریان سی اُمین سفر استانی رییس جمهور در روزهای ۵ و ۶ مرداد ماه از ساعت ۸ تا ۱۸ آماده پاسخگویی به درخواستهای مردمی در استان همدان است.
محل اسقرار میز ارتباطات مردمی وزارت نیرو در میدان پاسداران، بلوار بهادر بیگی، کوی خاتم (ششصد دستگاه) سالن ورزشی غدیر است.
فردا استان همدان سی اُمین مقصد سفرهای استانی رییس جمهور و هیات دولت است.
شما میتوانید جزییات اخبار سفر رییس جمهور به استان همدان را از طریق صفحه خبرگزاری صدا و سیما و پخش محلی رادیو و تلویزیون مرکز همدان پیگیری کنید.