استاندار همدان از برپایی میز خدمت در راستای پاسخگویی به سئوالات و پیگیری مطالبات مردمی، همزمان با سفر استانی رییس جمهور در ۳۰ دستگاه اجرایی استان خبر داد.
وی تصریح کرد: روال کارِ میز خدمت بر این اساس است که نماینده هر وزارتخانه در دستگاه اجرایی مربوطه مستقر شده و مردم میتوانند با مراحعه به دستگاه مربوطه، درخواست، مشکلات و شکایات خود را به صورت حضوری، چهرهبهچهره و شفاهی یا مکتوب به نماینده آن وزارتخانه ارائه کنند.
استاندار همچنین به فعالیت سامانه سامد «سامانه ارتباطات مردم و دولت» در جریان سفر استانی رییس جمهور خبر داد و گفت: این سامانه، یک روز قبل از سفر رییس جمهور به استان همدان (هشت صبح روز چهارشنبه پنج مرداد) افتتاح و تا ساعت ۲۱ روز پنجشنبه ۶ مرداد فعال و آماده دریافت مطالب و مطالبات مردمی خواهد بود.
قاسمی فرزاد تصریح کرد: این سامانه مختص سفر رییس جمهور به استان همدان راهاندازی میشود که مردم استان میتوانند از طریق آن، درخواستها و شکایات، گزارشها، انتقادات، ایدهها و نظرات خود را ارائه کنند، به این صورت که هر شخص در هر نقطهای از استان میتواند با شماره تلفن اختصاصی ۱۱۱ تماس گرفته و درخواست و شکایات خود را ارائه و ثبت کند.
به گفته وی، مسئولان سامانه ارتباطات مردم و دولت (سامد) نیز همان لحظه، درخواست را ثبت کرده و بلافاصله، پیامکِ ثبتِ درخواست به شماره درخواست کننده ارسال خواهد شد.
استان همدان سی اُمین مقصد سفرهای استانی رییس جمهور و هیات دولت است