تسهیلات و نهاده دامی بیشترین مراجعه به نماینده وزیرجهاد کشاورزی در استان مرکزی است.
عسگری نماینده تام الاختیار وزارت جهادکشاورزی گفت: در ساعات اولیه تشکیل میز خدمت، جمعی از کارشناسان استان در این مکان حضور دارند و درخواستی که از طرف مراجعین را بررسی خواهند کرد و از طریق کارشناسی در قسمت دیکری برگزفته از مدیران وزارتی و استانی بررسی یا دستور اقدام و یا تعامل در صدد حل مشکل مراجعین صادر میشود.
عسگری افزود: در این میز خدمت جمعی از مدیران و معاونبن وزارتی و مدیران استانی جمع شده اند تا به مشکلات بخش جهاد کشاورزی و مجموعه افراد درگیر با جهادکشاورزی رسیدگی کنند تا در جهت حل مشکل آنها قدمی برداشته شود.
:او اضافه کرد: با توجه به اینکه میز خدمت از طریق نهاد ریاست جمهوری پیگیزی و رصد و در سامانه ۱۱۱.ir قابل پیگیری است، لذا در صورتیکه مدیری دستور را پیگیری نکند قطعا یرخورد انجام خواهد شد.
عسگری در ادامه گفت: با توجه به رصد صورت گرقته تا الان، مدیران مجموعه استانی و وزارتی نسبت به دستوراتی که در سفر ثبت میشود اقدام ویژه انجام میدهند و تاکنون مشکلی وجود نداشته است.
نماینده تام الاختیار وزارت جهادکشاورزی افزود: این مجموعه از ۸ صبح امروز شکل گرفته و روز اول برگزاری این میز است و تا این ساعت بیش از ۱۰۰ نفر مراجعه کرده اند و بیشتر مشکلان تسهیلات و نهادهای دامی بوده که دستورات ویژه جهت اقدام ویژه انجام شده است.
عسگری گفت: با توجه به اینکه بستر درخواستها بستر تعریف شده سامد است، بعد از درخواست مردم میتوانند با توجه به کد رهگیری یه سامانه معرفی کرده و پیگیز مسائل خود باشند. در میز خدمت یا اقدام میکنیم و یا اغنا تا بتوان گامی در جهت حل مشکلات برداشت.