سامانه الکترونیکی سامد پل بیواسطه ارتباط مردم با مدیران بوده و بسیاری از فرایندهای طولانی و زمانبر اداری را حذف کرده است.
مشکلات و مسائل مردم بعد از تماس با سامانه سامد ثبت و در اختیار مدیران دستگاههای مسئول قرار میگیرد و بعد از یک ماه نتیجه این اقدام مطالبه میشود.
در این سامانه در صورتی که نسبت به درخواست مردم اقدامی انجام نشده باشد، علت آن مشخص و به تماسگیرنده گزارش میشود.
دستگاههای مربوطه موظفند حداکثر تا ۱۰ روز پاسخ مشکل و یا جواب خواسته های مردم را به این سامانه ارسال کنند.
در سه ماهه اول امسال بیش از ۱۱ هزار تماس با سامانه سامد کهگیلویه و بویراحمد برقرار که همه آنها بررسی و پاسخ داده شده است.