ششمین جشنواره منطقهای «رویش» دانشگاه فرهنگیان در شهرکرد پایان یافت.
علی محمدی با بیان اینکه برای تربیت مطلوب معلمان نمیتوان تنها به برنامههای آموزشی و کلاسهای درس بسنده کرد، افزود: باید بستری فراهم شود که بتواند علاوه بر تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، تربیت معلم مطلوب را نیز محقق کند و برپایی جشنوارههای اجتماعی و فرهنگی همچون رویش، کارگاهی عملی برای دستیابی به اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و تربیت معلم مطلوب به شمار میرود.
وی ادامه داد: بر اساس سند تحول بنیادین، فراگیری ۱۲ مهارت برای دانشجویان مشغول به تحصیل در پردیسهای این دانشگاه پیشبینی شده که آموختن ۶ مهارت از جمله روخوانی و روانخوانی قرآن، کمکهای اولیه امداد و نجات، ابعاد مختلف هنرهای تجسمی و آشنایی با آسیبهای اجتماعی برای دانشجویان الزامی و ۶ مهارت دیگر اختیاری است.