استاندار کرمانشاه گفت: بیش از ۱۵۰ هزار نامه از مشکلات مردم کرمانشاه به دست مارسیده که پس از بررسی، پاسخ داده خواهند شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزکرمانشاه،
امیری مقدم افزود: پس از دریافت و بررسی نامههای مردمی برای هرکدام از آنها کد رهگیری ثبت و از طریق پیامک به اطلاع صاحبان انها خواهد رسید.
وی از دریافت ۲۸ هزار تماس تلفنی خبر داد و افزود: با توجه به راه اندازی سامانه مردمی سامد به صورت الکترونیک از طریق شماره ۱۱۱ در خواستها، پیشنهادات، مشکلات و نظرات مردم استان را دریافت کرده ایم که در حال رسیدگی و جمع بندی برای پاسخگویی است
امیری مقدم تصریح کرد: نامههای مکتوب شده و درخواستهای مردمی هم که به صورت حضوری به نمایندگان ما تحویل داده میشود نیز دریافت شده و در حال بررسی است.
کمیته امداد امامخمینی (ره)، وزارت راه و شهرسازی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت آموزش و پروش، پنج دستگاهی بودند که به ترتیب بیشترین حضور مردم در میزهای ارتباط مردمی و ثبت درخواست را داشتهاند