استاندار مازندران بر ساز و کارهای لازم در ارائه خدمات مطلوبتر به مردم، رعایت حقوق شهروندی و جلب رضایت ارباب رجوع در نظام اداری تاکید کرد.
گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران،استاندار مازندران امروز بدون هماهنگی قبل به اداره امور مالیاتی استان رفت بود، گفت: برای بررسی وضعیت ادارات، نحوه رفع و رجوع امور مربوط به مراجعه کنندگان و همچنین مشکلات کارکنان به این اداره سر زدیم که به طور کلی رضایت بخش بود.
سید محمود حسینی پور افزود: عمده مشکلات و گلایه مردم در امور مالیات مربوط به نبود آموزش کافی، مالیات دستگاه پوز بود که قرار شد مدیران این اداره خیلی سریع آنها را برطرف کنند.
او گفت: عدالت مالیاتی مهمترین مسالهای است که مردم و مودیان مالیاتی به دنبال آن هستند و معتقدند که همه باید مالیات بپردازند که خواسته کاملا به حقی است.
استاندار مازندران افزود: با نظام جدید مالیاتی فرصت فرار از مالیات به روی آنهایی که بی شناسنامه بودند و با وجود درآمد کلان چیزی پرداخت نمیکردند بسته خواهد شد که این خود موفقیت بزرگی است هرچند قرار شد حداکثر تخفیف و همکاری با مودیان انجام گیرد.
حسینی پور سپس به یکی از شعبات تامین اجتماعی رفت که از شرایط حاکم ابراز رضایت کرد و گفت: مکانیزه شدن فرایندها و نبود آشنایی کافی برخی ارباب رجوعها مسنتر موجب مشکلاتی شده است که قرار شد به زودی مدیران آنها را برطرف کنند.
او گفت: تکریم ارباب رجوع، آگاهی رسانی دقیق، سعه صدر و برطرف کردن مشکلات از جمله وظایفی است که برعهده کارکنان همه ادارات است.
حامد گلی گزارش می دهد