همزمان با سفر رئیسجمهوری به استان کردستان، میز ارتباطات مردمی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، با حضور رئیس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای رسیدگی به مشکلات مردم این استان تشکیل شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از روابطعمومی وزارت ارتباطات؛ میز ارتباطات مردمی باهدف رسیدگی و بررسی مشکلات مردم استان کردستان در حوزه ارتباطات، با حضور علی بحرینی، نماینده وزیر و رئیس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و ابراهیم یافتیان، عضو هیئتمدیره شرکت مخابرات ایران، در محل اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کردستان تشکیل شد.
بحرینی گفت: از جمله اهداف سفر به استان کردستان، بررسی و حل مشکلات مردم این استان در حوزههای پست، پستبانک، ارتباطات زیرساخت، مخابرات و اپراتورهای همراه اول و ایرانسل در استان است.
بر اساس این گزارش بازرسان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از ادارات تابعه وزارت متبوع در استان کردستان بازدید کرد و از نزدیک بر فرایند پاسخگویی کارکنان این مجموعه با اربابرجوع نظارت کردند.