معاون وزیر ارتباطات در دیدار با استاندار مرکزی گفت: هوشمندسازی خدمات و تحول دیجیتال در شرکت ملی پست باهدف خدمات رسانی مطلوبتر به مشتریان امری ضروری است که در دست اجراست.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از روابطعمومی شرکت ملی پست، محمود لیائی صبح روز گذشته پانزدهم تیرماه ۱۴۰۱ با فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی دیدار و گفتگو کرد.
مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به لزوم ارتقای کیفیت خدمات پستی افزود: «با زیرساختهای سنتی نمیتوان خدمات باکیفیت و مبتنی بر نیاز به مشتریان ارائه داد. ازاینرو برنامهریزیهای لازم برای تحول زیرساختی در شبکه پستی کشور انجام شده است».
وی خاطرنشان کرد: «جبران عقبماندگی در عرضه خدمات نوین پستی در کشور بسیار حیاتی است و ادارات پست در نقاط مختلف کشور موظف به هوشمندسازی برنامههای کاری خود هستند».
رئیس هیئتمدیره شرکت ملی پست ادامه داد: «با تحقق هوشمندسازی پست و تحول دیجیتال، بهرهوری و درآمد شرکت پست همافزایش پیدا میکند و از این طریق میتوانیم خدمات جدیدتری به مردم ارائه دهیم».
لیائی با اشاره به خدمترسانی بیوقفهٔ پست در دوران کرونا، افزود: «ر خدمترسانی با همین روند باید در دوران پسا کرونا هم ادامه یابد».
معاون وزیر ارتباطات با تأکید بر ارتقای زیرساختها و بهسازی وضع موجود افزود: «در کنار اجرای طرحهایی مانند روستا بازار، GNAF، تقویت ناوگان لجستیکی؛ یکی از اولویت اصلی مدیران ارشد شرکت پست «رفع مشکلات معیشتی کارکنان» است».
استاندار مرکزی: «جی نف بسترساز تحقق دولت الکترونیک»
در ادامه، استاندار مرکزی ضمن قدردانی از خدمات و تلاشهای کارکنان پست استان در ایام کرونا که منجر به تثبیت جایگاه پست در کشور شد، ارتباط امن، پایدار و گسترده را از شاخصهای اصلی پست خواند.
مخلص الائمه با تأکید بر لزوم برگزاری منظم جلسات طرح جی نف و اجرای تعهدات سازمانهای درگیر در این طرح ملی، افزود: «در جلسات مختلف بهویژه شورای اداری استان، مدیران را به حمایت از برنامههای اداره پست بهمنظور توسعه تجارت الکترونیک و رونق اشتغالزایی تشویق خواهیم کرد».
استاندار مرکزی با اعلام آمادگی در خصوص همکاری با پست استان برای تحقق کامل طرح جینف که تاکنون ۸۱ درصد پیشرفت داشته است؛ این طرح ملی را بسترساز تحقق دولت الکترونیک خواند.