تفاهمنامه همکاری سامانه ۱۱۱ و شرکت گاز استان همدان به منظور پاسخگویی سریع به شهروندان منعقد شد.
امکان گفتگوی بدون واسطه با مردم شریف همدان و پاسخگویی به آنها در بستر «سامد» فراهم شده و بهمنظور استفاده بهینه از ظرفیتهای موجود در این راستا تفاهمنامه همکاری مشترکی میان مرکز سامد ۱۱۱ استان همدان و شرکت گاز منعقد شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان همدان بابیان اینکه رسیدگی به درخواست مردم و پاسخگوییِ بدون واسطه به آنها از برنامههای اولویتدار شرکت گاز استان است،گفت: به همین منظور تفاهمنامه همکاری با مرکز ۱۱۱ استان در راستای اقدام بهموقع و پاسخگویی سریع به شهروندان منعقد شده است.
وی با اشاره به مفاد این تفاهمنامه خاطرنشان کرد: بر این اساس تقاضاهای دریافتی از مردم توسط سامانه ۱۱۱ استان که مرتبط با حوزه کاری شرکت گاز باشد از طریق سامانه سامد جهت بررسی و اقدام لازم به شرکت گاز ارجاع شده، پس از انجام فرآیند لازم در کوتاهترین زمان ممکن بررسی، تصمیمات مناسب اخذ شده و در کوتاهترین زمان ممکن به متقاضی اعلام میشود.
شرکت گاز استان همدان بهصورت دورهای در فواصل سهماهه، شش ماهه و یکساله اقدامات صورت گرفته در زمینه درخواستهای ارجاعی به این شرکت را تهیه کرده و به مرکز سامد ارسال می کند.