به گفته مدیرکل مرکز فناوری اطلاعات سازمان اوقاف ۸۶ خدمت ارائه میشود که ۵ خدمت ماهیت الکترونیکی ندارد واز ۷۹ خدمت دیگر ۴۳ خدمت کاملا الکترونیکی و ۳۶ خدمت ترکیبی است.
بر اساس گزارش آقای زارع پور تاکنون بیش از ۲۰ دستگاه به این درگاه ملی متصل شدند . سازمان اوقاف و امور خیریه یکی از سازمانهایی است که بیش از یک سالی است تجربه ارائه خدمات در پنجره واحد الکترونیک را دارد.
دستگاههایی که میزان الکترونیکی شدن خدمات شان متفاوت بوده و برخی بهتر عمل کرده اند. سازمان اوقاف و امور خیریه هم به عنوان یکی از دستگاههای مورد مراجعه مردم یک سالی است که به پنجره هوشمند متصل شده است.
به گفته مدیرکل مرکز فناوری اطلاعات سازمان اوقاف ۸۶ خدمت ارائه می شود که ۵ خدمت ماهیت الکترونیکی ندارد واز ۷۹ خدمت دیگر ۴۳ خدمت کاملا الکترونیکی و ۳۶ خدمت ترکیبی است.
مرتضوی با بیان اینکه از سال گذشته بصورت کامل به درگاه دولت هوشمند متصل شدیم گفت: و در حال حاضر جز دستگاههایی هستیم که خدمات خود را بصورت کاملا الکترونیکی انجام میدهیم.
سازمانی که برخلاف تصور عمومی تنها به موضوعات وقف و امور خیریه محدود نشده و مردم با خدمات مختلف آن سرو کار دارند. ۴۵ هزار نفر ثبت نام مسابقات قرآنی /بیش از ۳۸ هزار استعلامات وقفی در مدت شش ماه و ثبت نام بیش از ۱۵۰۰ داور قرآنی/ بیشترین خدماتی است که سازمان اوقاف در میز خدمت ارائه داده است.
تجربهای یک ساله که به گفته مدیرکل مرکز فناوری اطلاعات سازمان اوقاف مشکلات مختلفی را از جلوی پای سازمان و مراجعه کنندگانش برداشته است.