در میز خدمت یزد، مسئولان ادارات مختلف بی واسطه و رو در رو پاسخگوی مطالبات ومشکلات مردم شدند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مسئولان ادارات صنعت، معدن و تجارت، آموزش و پرورش، بانک ملی، شرکت شهرکهای صنعتی، فرمانداری یزد و اداره کل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس با برپایی میز خدمت در محل نماز جمعه یزد پاسخگوی برخی مشکلات مردم در زمینههای مختلف شدند.
این برنامه با ابلاغ دولت به استانداریها قرار است با جدیت بیشتری در استان یزد نیز دنبال شود.
همه کسانی هم که مشکلات خود را مطرح، کد رهگیری دریافت میکنند تا پیگیر مشکلات ومطالبات خود باشند.
بازرسی استانداری هم موظف شده، بر روند پیگیری و رسیدگی به مشکلات و دغدغههای مردم نظارت کند.