شرکت هواپیمایی آتا اعلام کرد، در کنار سازمان حمایت از مصرف کنندگان هستیم و با خاطیان برخورد میکنیم.
متن اطلاعیه به این شرح است :
۱- شرکت هواپیمایی آتا همواره در تمامی امور به مصوبات شورای عالی هواپیمایی کشوری پایبند بوده و هرگز خارج از مصوبات آن شورای محترم نسبت به اعمال تغییر در قیمت خدمات پروازی اقدام نکرده است. متاسفانه در لایه های زیرین شبکه فروش بلیت هواپیما برخی شرکت ها، اشخاص و شبکه های فروش بلیت بطور ناخواسته اقدام به گران فروشی میکنند و بدیهی است که این اعمال خلاف نباید به پای شرکت های هواپیمایی نوشته شود. شرکت هواپیمایی آتا در کنار سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان در چهارچوب قانون با خاطیان برخورد می کند .
۲- برخی پروازهای این شرکت از مبدا تهران به مقاصد تبریز، مشهد، اهواز و بندرعباس در کلاس بیزینس و با بیزینس جت های امبرائر انجام میشود و دلیل اختلاف قیمت آن پروازها با سایر بلیت های اکونومی در خدمات ویژه ای است که به مسافران گرامی اختصاص مییابد.
شایان ذکر است قیمت سایر پروازهای هواپیمایی آتا در کلاس اکونومی با همان نرخ گذشته به مسافران عزیز عرضه میگردد.