مسئول گروه فرهنگی تبلیغی سراج گفت: طرح محراب سبز توسط گروه فرهنگی تبلیغی سراج از سال ۸۳ در سه مرکز کار خود را آغاز و امروز در ۲۶ پارک اقامه نماز توسط ائمه جماعات صورت میگیرد.
وی افزود : در هر منطقه، حداقل یک پارک به عنوان الگو، برگزاری میز مشاوره و کار با کودک و نوجوان را در دستور کار خود خواهد داشت.
حجت الاسلام ارتقایی با بیان اینکه گروه فرهنگی تبلیغی سراج، پیگیری گفتمان مشترک را دنبال خواهد کرد، تصریح کرد : طبق پیش بینی ها در حدود ۱۲۰ هزار مخاطب در طرح محراب سبز حاضر خواهند شد که ظرفیت مناسبی برای ارتباط گیری طلاب با اقشار مختلف جامعه میباشد.
وی تاکید کرد: با یک گفتمان مشترک، اولویتهایی که در شهر و استان همدان، همانند بحث جمعیت، مباحث دینی و جهاد تبین وجود دارد برای مردم توسط ائمه جماعت مطرح میشود.
دبیر تشکل فراگیر گروههای تبلیغی کشور با بیان اینکه تابستان امسال مصادف شده با ایام دهه ولایت، ماه محرم و صفر و ایام اربعین، گفت : از طریق برنامه ریزی و یک گفتمان مشترک به دنبال آن هستیم تا تغذیه فکری و فرهنگی مناسب برای مخاطبین حاضر در طرح محراب سبز داشته باشیم.
گروه فرهنگی تبلیغی سراج به عنوان طراح این دوره، با استفاده از ظرفیتهای مردمی به دنبال اجرای این فعالیت با استفاده از خود مردم در مناطق مختلف میباشد.