مدیریت پسماندهای ساختمانی در اصفهان هوشمند سازی شد.
غلامرضا ساکتی افزود: برای رفاه حال شهروندان و پیشگیری از مراجعه آنها به بانک، در تمام دفاتر منتخب کارگزاریهای حملونقل بار، یک دستگاه کارتخوان متصل به این سامانه نصب شده است.
وی گفت: مبلغ بهای خدمات مدیریت و نظارت بر پسماندهای ساختمانی و عمرانی در دفاتر صادرکننده فرم حملونقل خاک و نخاله ساختمانی (فرم ۱۵-۱)، از شهروندان دریافت میشود.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: نشانی و شماره تماس دفاتر کارگزاری صادرکننده فرم (۱۵-۱) با پلاکاردهای اطلاعرسانی در مراکز خدمات شهری نصب شده و شهروندان میتوانند با مراجعه به این دفاتر و پرداخت هزینه، خدمات مدیریت پسماند ساختمانی را دریافت کنند.