رئیس سازمان حج و زیارت با قدردانی از عملکرد واحدهای مختلف ستاد حج گفت: همه باید در جهت افزایش رضایت و کاهش دغدغهها و مشکلات زائران گام برداریم.
وی افزود: در برخی بخشهای اجرایی همانند راه اندازی آشپزخانه، دست اندرکاران طبخ و توزیع غذا با فاصله فقط یک روز پیش از حجاج وارد عربستان شدند که تمام اقدامات به موقع و با سرعت و تلاش به خوبی انجام گرفته است.
حسینی با قدردانی از خدمات آشپزخانه مدینه منوره و دست اندرکاران در طبخ و توزیع غذا تصریح کرد: طبخ و توزیع غذا با چنین حجم و ذائقههای مختلف کار سادهای نیست، اما باید به کیفیت غذا، مطابق با نیاز زائران و سلایق آنها توجه ویژهای شود.
رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه تغذیه یکی از محورهای مطرح شده از زبان زائران است، گفت: دست اندرکاران تغذیه باید سعی کنند مطابق با نظرسنجیها و نظرات زائران گام بردارند و کار را به پیش ببرند، زیرا بهبود روند کیفیت و اهتمام به ذائقه زائران یکی از شاخصهای افزایش رضایتمندی محسوب میشود.
به گفته حسینی، بخشهایی همانند تغذیه و تدارکات و همچنین نقل درون شهری و امداد و راهنمایان کاری سخت را انجام میدهند که این خدمت رسانی ستودنی است.
رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه همه کاروانها و زائران باید رعایت نکات بهداشتی را مدنظر قرار دهند، اضافه کرد: باید مدیران مجموعه و کاروانها با اشاره به رعایت موضوعات بهداشتی، مواد ضدعفونی را در هتلها به ویژه در ورودی رستورانها بیشتر کنند.
وی بر زدن ماسک و رعایت دستورالعملهای بهداشتی به ویژه شست و شوی مکرر دستها تاکید کرد.
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به نصب نرم افزار زیارت برای مدیران کاروانها و زائران، آن را به جهت موضوعاتی نظیر راهنمایی و امداد گمشدگان و نظرسنجی ضروری دانست.