جمعی از کارشناسان بخش مشترکان و فناوری اطلاعات شرکتهای آب و فاضلاب یزد و کاشان از روند فعالیت سامانه ۱۵۲۲ آبفای استان بازدید کردند.
روح الله سعیدی افزود: روزانه در حدود دو هزار تماس با سامانه ۱۵۲۲ گرفته میشود که پس از ثبت درخواست ها، پاسخ لازم برای متقاضیان ارسال و روند درخواست آنها تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری میشود.
مدیر دفتر سامانه خدمات غیر حضوری سامانه ۱۵۲۲ آب و فاضلاب استان اصفهان به سایر روشهای ارائه خدمات غیر حضوری آبفا به متقاضیان نیز اشاره کرد و گفت: مشترکان میتوانند خدمات ۲۳ گانه شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان را علاوه بر سامانه ۱۵۲۲ از طریق میز خدمت الکترونیک پرتال شرکت به نشانی www.abfaesfahan.ir، اپلیکیشن همراه آبفا، دفاتر پیشخوان دولت، کد دستوری # ۱۵۱۵۲۲*۶۶۵۵* و آبفا رمزینه (QR-CODE) به صورت سریع و آسان دریافت کنند.
واگذاری انشعاب آب و فاضلاب، تغییر کاربری انشعاب آب، پاسخ به استعلام مالکیت انشعاب آب، تغییر مشخصات مشترکین آب و فاضلاب، تغییر تعداد واحد مسکونی مشترکین آب و فاضلاب، تغییر ظرفیت قراردادی انشعاب آب، تغییر قطر انشعاب آب، تفکیک، تغییر مکان، آزمایش، تعویض کنتور آب، نصب سیفون اضافی فاضلاب، قطع موقت و وصل انشعاب آب، جمع آوری یا ادغام انشعاب آب، تسویه حساب بدهی مشترکین آب و فاضلاب، درخواست بررسی صورت حساب مشترکین آب و فاضلاب، اعلام کارکرد کنتور آب، مشاهده سوابق صورت حسابها و پرداختیهای مشترکین آب و فاضلاب، فروش آب تانکری، پاسخگویی به شکایات مرتبط با آب و فاضلاب، رسیدگی به پیشنهادات حوزه آب و فاضلاب و درخواست لوازم کاهنده مصرف آب، عناوین ۲۳ خدمتی است که مردم میتوانند به صورت غیرحضوری از آب وفاضلاب استان اصفهان دریافت کنند.