مدیر بازاریابی سازمان لیگ فوتبال: کمیته صدور مجوز حرفهای قاعدتا باید به عنوان یک کمیته تمام وقت در اختیار فدراسیون فوتبال باشد.
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، صادق درودگر، مدیر بازاریابی سازمان لیگ فوتبال در برنامه مجله فوتبال شبکه خبر، گفت: کمیته صدور مجوز حرفهای قاعدتا باید به عنوان یک کمیته تمام وقت در اختیار فدراسیون فوتبال باشد، این موضوع حساسیت زیادی دارد؛ هم لیگ حرفهای خودمان را تحت الشعاع قرار میدهد و هم بحث اعتبار فوتبال کشورمان در آسیا و جهان است بنابراین باید به آن یک نگاه ملی شود.
درودگر افزود: طبق صحبتی که با آقایان بهاروند، رئیس سازمان لیگ و میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال شده است به علت اهمیت موضوع و گره خوردن به منافع فوتبال ملی کشورمان بهتر است که به صورت یک کمیته تمام وقت در درون فدراسیون فوتبال این سازو کار انجام شود.
وی در پایان گفت: مسابقات متعلق به فدراسیون فوتبال است و سازمان لیگ در برگزاری مسابقات، کارگزار فدراسیون فوتبال است. کمیته صدور مجوز حرفهای باید در درون فدراسیون فوتبال باشد.