مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات شرکت توانیر از پیشرفت ارائه خدمات در پنجره واحد این شرکت که «برق من» نام دارد، خبر داد.
امیره نیکخواه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت: طبق تبصره 7 بند واو، جزء 3 قانون بودجه سال 1401، همه دستگاه های اجرایی و نهادهای عمومی مکلف هستند که پنجره واحد خدمات هوشمند خود را براساس الزامات مصوب شورای اجرایی فن آوری اطلاعات، حداکثر تا شهریور 1401، راه اندازی کنند و حداقل یک سوم از خدمات اختصاصی خود را با اولویت خدمات پرکاربرد، از طریق این پنجره ارائه دهند.
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات شرکت توانیراضافه کرد: خوشبختانه دفتر فن آوری اطلاعات ارتباطات و آمار شرکت توانیر، با برنامه ریزی هایی که در سال 1400 انجام داده است، کلیه سامانه های موازی جمع آوری شده و همه خدمات را در قالب یک پنجره واحد به نام « برق من» ارائه کرده است.
نیکخواه افزود: پیش از این از طریق « برق من» فقط بخشی از خدمات شرکت های توزیع ارائه می شد اما طبق برنامه ریزی که شده، همه خدمات شرکت توانیر، شرکت های برق منطقه ای و مجموع کامل خدمات شرکت های توزیع از این طریق ارائه خواهد شد.
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات شرکت توانیر گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده، پیش بینی می کنیم پیش از شهریور 1401، بیش از یک سوم خدمات از طریق این پنجره واحد ارائه خواهد شد.