پاسخگویی به بیش از ۵۰ تماس مردمی در قالب اجرای طرح طوس در استان خوزستان انجام شد.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خوزستان، مدیرکل راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای خوزستان گفت: از شروع اجرای طرح طوس با آغاز دهه کرامت تاکنون، ۵۷ تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ استان برقرار شده است.
محمد جولانژاد با بیان اینکه این طرح گزارش مشکلات راهها از سوی مردم از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای اجرایی شد، افزود: عمده موارد گزارش شده در تماسهای مردمی رفع نقص حفاظهای آسیب دیده، رفع چالههای مخاطره آمیز در جادهها، رفع مخاطرات منجر به محدودیت تردد جادهای، آشکارسازی موقعیت غیر منتظره و مخاطره آمیز و رفع عیب تابلوها و علائم در سطح محورهای استان بوده است.
وی ادامه داد: گشتهای راهداری بلافاصله پس از اعلام گزارشهای مردمی در محل حضور یافته و نسبت به رفع مشکلات مطرح شده اقدام میکردند.
بیشتر بخوانید: سامانه ۱۴۱ خوزستان پاسخگوی بیش از هزار تماس
جولانژاد با بیان اینکه اجرای این طرح در سطح محورهای خوزستان ادامه دارد، گفت: مردم میتوانند مشکلات ایمنی راههای استان را به سامانه ۱۴۱ گزارش کنند.