رادیو اقتصاد در برنامه «شب آفتابی» دوشنبه ۱۶ خرداد، به موضوع توسعه کسب و کارهای زنجیرهای یا فرانچایزینگ میپردازد.
کارشناسان در این برنامه درخصوص توسعه کسب و کارهای زنجیره ای یا فرانچایزینگ گفتگو می کنند.
فرانچایز حق امتیازی است که صاحب امتیاز برند (فرانچایزر) آن را به امتیاز گیرنده (فرانچایزی) اجاره میدهد. طی این قرارداد امتیاز گیرنده به نام تجاری، دانش و فرمول تجاری اختصاصی آن برند دسترسی پیدا میکند و میتواند محصول یا خدماتی را تحت نام کسب و کار اصلی بفروشد.