سرپرست مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی در برنامه تهران 20 گفت : در سامانه ۱۳۷ پلاس علاوه بر اینکه درخواستها و مطالبات مردم دریافت میشود کیفیت کار توسط واحدهای اجرایی اعم از پیمانکار، منطقه، ناحیه و ... هم مورد ارزیابی قرار میگیرد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، ناصری سرای یکی دیگر از ویژگیهای سامانه ۱۳۷پلاس را قابلیت رهگیری پیام توسط شهروند عنوان کرد به گونهای که اگر در فرایند رسیدگی به پیام عدم رضایت از انجام کار مربوط به عوامل شهرداری یا قصور نیروهای اجرایی باشد، این موارد پیگیری میشود و اگر موضوع اساسا مربوط به شهرداری نباشد، ضمن هدایت شهروند، پیام در مرحله اجرا متوقف خواهد شد. ناصری سرای گفت: سامانه «۱۳۷پلاس» در اپلیکیشن «تهران من» نیز بارگذاری شده است.
سرپرست مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی در ادامه از راه اندازی پلههای برقی تا یک ماه آینده خبرداد. ناصری سرای گفت: در سطح شهر تهران ۴۸۴ پله برقی نیاز به راه اندازی و تعمیر داشت که هماکنون ۳۲۷ پله برقی آماده کار شده و در یک ماه آینده نیز ۹۵ درصد پلههای برقی فعال خواهد شد، علت ۵ درصد باقی مانده هم عدم امکان تامین قطعات مورد نیاز برای راهاندازی این پلها است.