رئیس مرکز ارتباطات و امور بینالملل شهرداری تهران از مدیران رسانهها خواست به منظور تخصیص طرح ترافیک خبرنگاری نسبت به تکمیل بانک اطلاعاتی ویژه این موضوع اقدام نمایند.
وی با اشاره به شاخصهای تعیین سهمیه طرح ترافیک برای رسانههای مختلف اضافه کرد: چنانکه قبلاً اطلاعرسانی شده بود، سهمیه هر رسانه باتوجه به ویژگیهایی از جمله سابقه فعالیت، دوره انتشار، گستره مخاطبان و تعداد خبرنگاران فعال ارزیابی شده و بعد از تشکیل کمیته تسهیم، اختصاص خواهد یافت.
عبدالمطهر محمدخانی در ادامه از همه مدیران محترم و مسئولان رسانهها درخواست کرد به منظور تجمیع بانک اطلاعات رسانههای فعال در شهر تهران، نسبت به تکمیل فرمی که به این منظور تهیه شده و از پیوند http://yun.ir/fgwk۳۲ قابل دسترسی است، اقدام نمایند.
وی در خاتمه تأکید کرد: بدیهی است تکمیل دقیق این اطلاعات از سوی مدیران محترم رسانهها مبنای تصمیمگیری کمیته تسهیم در تخصیص طرح ترافیک ویژه خبرنگاران رسانههای مختلف خواهد بود.