معاون برنامهریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران: ۱۳ فرآیندی که مردم با شهرداری ارتباط دارند که هم طولانی و هم فسادخیز است شناسایی کردیم.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، آقای فروزنده گفت:از بین آنها صدور پروانه و پایان کار را در اولویت قرار دادیم؛ در زمینه صدور پروانه، مردم بیشترین مراجعات را داشتند.
وی افزود: مراحل انجام کار را تیمهای تخصصی تنظیم کردند. بخشی از آن باید با قانون و بخش دیگر باید با بخشنامه شهردار اصلاح شود.
فروزنده تصریح کرد: در این خصوص کمیته مشترکی بین ما و معاونت شهرسازی تشکیل شده است.