دوره جدید تبلیغات گالری شهری به طرحهایی با محوریت «گذر عمر و عمر پر برکت» و دعوت به خوداندیشی اختصاص یافته است.
احمد رضایی افزود: در این طرحها از مخاطبان پرسیده شده به چه چیزی فکر میکنند، چه دستاوردی به دست آوردهاند، چه هدفی را دنبال میکنند و در پایان نیز پرسیده شده که حسرت چه چیزی را میخورند؟.
وی گفت: اکنون، سال ۱۴۰۱ فکر میکنی چقدر وقت داری؟»، «درسال ۱۴۱۰ به چی شناخته میشی؟»، «در سال ۱۴۳۰ چی بدست آوردی؟»، «درسال ۱۴۵۰ به چی افتخار میکنی» و «درسال ۱۴۷۰ حسرت چی رو میخوری؟» از جمله محتوای نقشبسته بر تابلوهای تبلیغات شهری است.
رضایی افزود: شاید در سال ۱۴۷۰ بسیاری از افرادی که هماکنون در سن بلوغ یا سن جوانی هستند دیگر در قید حیات نباشند و این حسرت خوردن به زندگی پس از زندگی اشاره دارد. هدف از نقش بستن این طرحها بر گالری شهری نیز نوعی دعوت به خوداندیشی است تا بدانیم در کجای مسیر زندگی خود قرار داریم.
علاقهمندان برای دریافت هر یک از طرحهای تبلیغات شهری میتوانند به نشانی اینترنتی esfahanfarhang.ir مراجعه کنند.