عمادی مدیر نشر شهید هادی : آخر نمایشگاه مجازی کتاب، با دوستان پخش انتشارات شهید هادی جلسهای گذاشتیم و نقاط ضعف و قوت را بررسی کردیم.
نکته مهم دیگر، تبلیغات ضعیف رسانهها در زمینه نمایشگاه بود.
ما وقتی این مشکل را دیدیم، در مدت نمایشگاه دهها پیام تبلیغی در کانالهای پر بازدید پخش کردیم.
اما یک نکته بسیار برای ما مهم بود و تمام برتری این نمایشگاه مجازی در همین مطلب بود:
از حدود سه هزار بسته پستی که از نشر شهید هادی خریداری شده بود، بیش از دو هزار بسته به روستاها و شهرهای کم برخوردار ارسال شده بود.
بسیاری بودند که توان حضور در نمایشگاههای کتاب را نداشتند و این فرصتی شده بود تا با کمترین هزینه و دردسر، کتاب مورد نظر را تهیه کنند.
دوستان ما خوشحال بودند که کتابهای خاطرات شهدا، به نقاط دور دست کشور نیز ارسال میشود.
امیدوارم با پایان این شرایط سخت، بار دیگر با حضور دوستداران کتاب، نمایشگاههای حضوری کتاب تشکیل شود، اما برای مخاطبانی که توانایی حضور ندارند، نمایشگاههای مجازی ادامه داشته باشد.