مدیرکل ارزیابی عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برنامههای کوتاه مدت و میان مدت را اهم اهداف سفرهای استانی عنوان کرد.
وی افزود: در ستاد ارتباطات مردمی وزارت کار، بخشهای مختلف روابط کار، تعاون، اشتغال و کارآفرینی، بهزیستی، تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی به صورت رو در رو به بررسی مشکلات مردم پرداختند.
مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: این خدمات به اشکال مختلف ارائه شد که بخشی در ستادهای ارتباطات مردمی و بخشی هم با حضور نمایندگان ویژه رئیس جمهور محقق شد.
طالبی دارستانی با اشاره به سفر اخیر دکتر عبدالملکی به خراسان رضوی با همراهی هیئت دولت، یادآور شد: سفر به غرب خراسان رضوی و شهرستانهای جغتای، جوین و خوشاب و حضور در میز ارتباطات مردمی و بررسی مشکلات مردم در دستور کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود.
مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ آنها، دیدار با تشکلهای کارگری شهرستان جغتای، پیگیری مشکلات کارگران کارخانه سیمان جوین، بازدید از شهرک صنعتی شهرستان جغتای، پیگیری احداث پست فوق توزیع در منطقه جغتای، حضور جهت بهره برداری از طرح تصفیهخانه آب شرب شهر "سلطانآباد" مرکز شهرستان خوشاب، بازدید ازبیمارستان قمر بنی هاشم و محوطه اماده برای طرح گسترش بیمارستان و بازدید از مجموعه کشت و صنعت جوین از دیگر برنامههای دکتر عبدالملکی بود.
وی گفت: ستاد ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز با حضور دو نماینده تام الاختیار وزیر در مرکز استان برپا شد.
طالبی افزود: در این ستاد مسئولان ارشد استانی در کنار نمایندگان وزارتخانه در بخشهای مختلف روابط کار، تعاون، اشتغال و کارآفرینی، بهزیستی، تأمین اجتماعی و صندوق بازنشستگی به صورت رو در رو به بررسی مشکلات مردم پرداختند.
مدیرکل بازرسی وزارت مردم بیان کرد: در این سفر یک هزار و ۱۹۷ گزارش، درخواست وشکایت مردم صرفاً مرتبط با ادارههای کل وزارتخانه و ۳۲۹ مورد مرتبط با بهزیستی در استان مطرح و در سامانه دولت ثبت شد.
طالبی گفت: سه بازرسی از شرکتهای تابعه و ۲ بازدید از مراکز زیر مجموعه وزارت نیز در سفر هیات دولت به خراسان رضوی انجام شد.