مدیرکل فرودگاه بین المللی کیش از رشد ۲۷ درصدی ورود مسافر به جزیره کیش از مسیر هوایی در تعطیلات نوروزی امسال خبر داد.
وی با اشاره به ضرورت تهیه بلیط رفت و برگشت به جزیره کیش در ایام تعطیلات نوروزی، گفت: برخی مسافران به دلیل سهل انگاری در زمینه تهیه بلیت برگشت به شهرهای خود دچار مشکلات زیادی شدند.
مدیرکل فرودگاه بین المللی کیش افزود: با هدف رفاه مسافران نوروزی، تعامل مطلوبی با شرکتهای هواپیمایی برای برقراری پروازهای فوق العاده به مقصد شهرهای مختلف از ۱۳ تا ۲۰ فروردین انجام شده است.
محمدی با اشاره به کاهش آمار تاخیر پروازها در تعطیلات نوروزی نسبت به مدت مشابه سالهای گذشته، گفت: با همکاری شرکتهای هواپیمایی و انجام به موقع پروازها، امسال تاخیرها به حداقل رسید.
وی با تاکید بر اینکه بلیت پروازهای فوق العاده در فرودگاه کیش با نرخ مصوب فروخته میشود، گفت: اگر مسافران بلیت را به نرخ بیشتر از مصوب خریداری کرده اند میتوانند شکایت خود را به دفتر مدیرکل فرودگاه بین المللی کیش ارائه کنند تا در سریعترین زمان به این شکایات رسیدگی شود.
محمدی گفت: با هدف خدمات رسانی و رفاه مسافران، خدمات فرودگاهی کیش از ۲۵ اسفند پارسال ۲۴ ساعته شد.
وی گفت: اجرای برنامههای شاد و مفرح در ورودی ترمینال، تجهیز وزیبا سازی فضای ترمینالها، ساماندهی خطوط تاکسیرانی، اصلاح وخط کشی معابر و خیابانها و نصب مبلمان در محوطه فرودگاه با هدف خدمات رسانی به گردشگران و مسافران نوروزی انجام شد.