همه بیمه شدگان و مستمری بگیران استان صاحب پرونده الکترونیکی شدند تا رسیدگی به امور خدماتی و رفاهی جامعه هدف با سرعت بیشتری انجام شود.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ، مدیرکل بیمه اجتماعی خوزستان گفت: در اجرای طرح تشکیل پرونده الکترونیک در حوزه امور بیمه شدگان و امورمستمری بگیران خوزستانی، بیش از ۲۰ میلیون فقره سند، در اداره کل تامین اجتماعی خوزستان اسکن (تصویر برداری الکترونیکی) شد.
سیدمحمد مرعشی با بیان اینکه سازمان متبوع در راستای تکریم شرکای تامین اجتماعی، خدمات خود را از طریق سامانه es.tamin.ir ارایه میکند افزود : در این راستا به منظور آماده سازی زیرساختارهای خدمات غیرحضوری، همه پروندههای بیمه شدگان و مستمری بگیران استان خوزستان پس از تصویربرداری، به صورت الکترونیکی در سامانه سازمان تامین اجتماعی بارگذاری شد.
مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان ادامه داد: با پایان طرح ایجاد پروندههای الکترونیکی به زودی همه خدمات سازمان تامین اجتماعی در حوزه امور بیمه شدگان و مستمری بگیران بهصورت غیرحضوری ارایه میشود.
مرعشی افزود:با اجرای طرح پرونده الکترونیک پاسخگویی به صورت غیرحضوری و با سرعت بالا امکان پذیر خواهد شد و این امر رضایت شرکای تامین اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.
وی بیان کرد: اجرای طرح ایجاد پرونده الکترونیک برای جامعه هدف، با تلاش شبانه روزی روسای شعب، کارکنان تمامی واحدها به ویژه امور بیمه شدگان، امور مستمریها، و فرابری دادهها صورت گرفت.
مرعشی با بیان اینکه ۶۳ درصد جمعیت ۴.۷میلیون نفری خوزستان زیرپوشش چتر حمایتی سازمان تامین اجتماعی هستند افزود: همه تلاش ما برای خدمت و جلب رضایت بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران است.
بیشتر بخوانید : رویارویی بازنشستگان خوزستانی با مشکلات ریز و درشت+فیلم
به گفته وی در سالهای اخیر سازمان متبوع با ارایه خدمات غیرحضوری تلاش دارد خدمات خود را به موقع و با بهترین کیفیت در اختیار بیمه شدگان قرار دهد و این امر به پیشتیبانی بی وقفه کارکنان نیاز دارد تا خدمات غیرحضوری در کمترین زمان به نتیجه مطلوب برسد.