براساس اعلام شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی سامانه ارتباط با مشترکان برق در استان راه اندازی شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، براساس اعلام شرکت توزیع نیروی برق استان، بهبود سطح کیفی خدمات و افزایش میزان رضایتمندی مشترکین از جمله ضرورتهای پیادهسازی این سامانه است.
مشترکان می توانند هرگونه درخواست، پیشنهاد و شکایت خود از طریق وب سایت شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی به نشانی www.waepd.ir یا از طریق سامانه پیامکی 30005844 و یا با شماره گیری 31109 مطرح کنند.
با پیادهسازی این سامانه شهروندان همچنین از طریق کد رهگیری امکان پیگیری لحظهای درخواست خود را خواهند داشت.
راهاندازی سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان یا CRM نماد تلاش صادقانه شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی برای جلب رضایت مشترکین و افزایش رفاه حال مردم است.